Ceren3535 Kızlar 13 aylık bebeğimi anneme bırakıp 3 günlüğüne eşimle tatil gitmeyi dusunuyoruz bunu yapan var mı aranız da dondum de cocukla aram da bağ kopmasından korkuyorum acıkcası bu yüzden kararsızım
Snowglobe Ceren3535 bebeğim 13 aylık 2 hafta tatil yaptık uzun yollar teptik 3 şehir gezdik hiç te zor olmadı. Neden bırakıyorsunuz
MinnakvLiva Bırakamam Günlük bırakıyorum her hafta ama gece bırakamam Belki dört beş yaşından sonra acil birşey olursa oda tatile yine götürürüm
Dondurmalikahve Ceren3535 Bırakmazdım ben ve bu yaşta bi bebek en fazla yaşı kadar bırakılır yani bir gün bırakılır ama dediğim gibi ben bırakmazdım
Laren Ceren3535 Bebeğinizle de çok güzel tatil yapabilirsiniz neden bırakıyorsunuz ki. Gün içinde birkaç saat olsa tabiki bırakılır ama 3 gün tatile asla gidemezdim gitsem de zehir olurdu bana özlemekten
Pamukanne1 Ceren3535 kız ben olsam içime sinmez hiç valla ne olursa olsun nasıl zevk alacan o tatilden 😊
Ceren3535 Kızlar kararsızım zaten bende istemiyordum eşim daha çok istiyor gecen ay alacatı tatil gittik denize girmedi otel de durmadı yatagını aradı bende zaten sizin gibi düşünüyordum ondan sordum