Kızlar selam menenjit aşısı hakkında ne düşünüyorsunuz ben 1. Dozunu oğluma yaptırmıştım çok ağır bir aşı çok ağır geçti ayağını 4 gün boyunca kıpırdatamadı ama doktorumuz olabileceğini söyledi bir sıkıntı olmadı çok şükür. Şimdi 2. Doz vakti geldi yaptırsam mı ileriye dönük bir sıkıntı çıkar mı diye çok endişeleniyorum