Eymen0318 Merhaba , Oğlum doğdugundan beri hep az uyuyan bir bebek..Kolikti 3.ayin sonunda gaz sancilari bitti tam rahat edecegiz diye dusunurken bu sefer dişleri kasinmaya basladi 6 bucuk aylikken alttaki 2 sut disi cikti..Simdi ustteki kopek disleri 2 tane birden cikiyor..Su an 8 bucuk aylik oldu..Mama ile besleniyor.Geceleri asla uyumuyor hep ayakta salliyoruz sonra yatagina geciriyoruz pat uyaniyor..Tavana asilan salincaktan kurduk ondan da dustu kucukken korktuk cikardik..Ayakta saatlerce sallamak işkence haline donustu artik 10 kilo 200 gr çunku..Butun kaynaklara bakiyoruz kitap video hersey ama caresini bulamiyoruz esimle..Gunduz uykusu da cok az 50 dk salla 30 dk ancak uyuyor..Bizim gibi olan ve buna cozum bulan var mi .. (Disleri cikmaya baslamadan once de boyleydi ) 🙄
Karacocuk Eymen0318 canım benim oğlumda böyle şuan. Dişleri yüzünden uyku sıfıra indi. Diş jeli kullanıyorum şimdi yatarken sürüyorum. Onun sayesinde az da olsa uyumaya başladı.
Karacocuk Eymen0318 canım benim oğlumda böyle şuan. Dişleri yüzünden uyku sıfıra indi. Diş jeli kullanıyorum şimdi yatarken sürüyorum. Onun sayesinde az da olsa uyumaya başladı.
Defnecim Eymen0318 8 aylık benim kızımda çok uyanıyor kendim milupanın rezeneli içiyorum bebeklere de içiriliyor yazıyor ama bilemiyorum bide gece çayı diyorlar 🤨
Eymen0318 Karacocuk Bende diş jeli kullaniyorum.Calgel ..Papatya cayi yapip ver dediler o da bir ise yaramiyor..😑