Selam hanımlar sezaryen için gün aldık 27 sinde doğuracağım Allahın da izniyle🙏🏻 Yalnız bebek çikolatası vs nerenin iyidir güzel ama çok ta pahalı olmayan bişi istiyorum tavsiyesi olan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim kızımda pandemiden ötürü hastane odası süsleme çikolata vs yapmamıştık gelen gidende olmamıştı zaten ama şimdi yapmak istiyorum☺️ Tavsiyelerinizi bekliyorum çikolatanın lezzeti önemli teşekkür ediyorum şimdiden herkese😘 🙏🏻🥰