Cuma günü doktor randevumuz vardı . Doktorumuz aynen şu ifadeyi kullandı . İlk 6 anne sütü çok önemli
- Aydan sonra düzgün gıda tüketen bir bebeğe anne sütü emmiyorsa zorlamaya sağlaya vs gerek yok . Sadece kalsiyum desteği . Bu açığı yoğurt vererek de kapatabilirsiniz . 1. Yaştan sonra bebek meme bağımlısı oluyor . Yemeyi reddiyor . yemek yeme alışkanlığı kazanamıyor .Sonra başlıyor sıkıntılar iştahsızlık vs
Ek olarak benim eşimde sağarak besliyordu Günde 1,5 litre sütü çıkıyordu. Buna rağmen altıncı ayda bıraktırdım dedi.
Not : Ben doktorun söylediklerini ilettim kendi öznel düşüncelerimi değil