Oğlum 2 buçuk yaşında ısrarla çiş öğretmeye çalıştıkça soylemicem diye ısrar ediyor ne yaptıysam bir türlü soyletemedik saatlerce çişini tutar yapmaz siz nasıl alistirdiniz anneler birde konuşma da biraz geri tam konuşmuyor konuşsun diye bol bol sohbet ediyoruz ama yok dediklerimizi anlıyor yapıyor ama tam konuşmuyor herkes de baskı yapıyor artık çişini söylemeli konuşmalı diye ama ne yaptıysam olmadı bunaldım artik