Merhaba kızlar, kızım iki yaşında yaklaşık 6 ay önce rutin göz muayenesinde sağ gözün normal , sol gözün 3 numara olduğunu öğrendik. Fakat gözlük kullanamıyoruz şuan ve herhangi bir göz kayması mevcut değil. Bu konuda tecrübeli annelerden faydalanmak isterim. İleride göz kayması oluyor mu ve gözlük numaranız zamanla düştü mü? İleri de farklı tedaviler mümkün mü?