Norveckizi Yaşlılar buna melekleri görüyor melekler onları güldürüyor diye açıklama getiriyor Sahiden işin özü öyle mi? Diye taktim bende 😅 Sizler bu konuda ne gibi söylentiler duydunuz 🙏
lalbg Norveckizi ben buna inandım ya😅 bence de melekleri görüyo🙈 şaka bi yana bilemem tabi rüya gördükleri bi gerçek fakat henüz bi bilinç altı olmadığı için umarım melekleri görüyodur😊
Pikapikapikacuuu Norveckizi yalan canım maalesef hurafe. Bebekler gaz sancısı olduğunda gülümserler. Aslında acı çekerler gülmezler.Dikkat ederden gülmenin hemen ardı pırt olur 🤭
Duyulurum Norveckizi uyurken gülümsemeleri rüya gördükleri için. Çünkü anne karnında dahi rüya görüyorlarmış. Uyanıkken boşluğa gülümsemeleri bana garip geliyor ama o da kasları henüz kontrol edememekle ilgiliymis 😅
SevgiSelim14 lalbg mesela benim bebisimde uyanıkken biyere odaklanır oraya Güler başka yere çevirir kafasını oraya bakınca yine gülüyor. Bence de meleklere gülüyor ☺️ Bi arkadaşım inda 1 buçuk yaşındaki oğlu sabah ezaninda uyanmış ve pencereye bakarak bay bay yapmış😂
Norveckizi sarilaciver07 melekler korkutuyormus 😂😂😂 işte işin bu noktasında tüm inanmisligim kaçıyor Çünkü melekler melektir öcü değil
lalbg SevgiSelim14 Bi arkadaşım inda 1 buçuk yaşındaki oğlu sabah ezaninda uyanmış ve pencereye bakarak bay bay yapmış😂 Eğer kızım böyle bi şey yapsa babasına bırakıp evden çıkar giderim😂😂
Dilaylaa lalbg kızım iki buçuk yaşındayken iki gün boyunca evde olmayan bir abladan bahsetti bize o an evdeymis gibi 😅
lalbg Dilaylaa Allahım neler okuyorum yarabbi😂😂 hayali arkadaşlarım benim de küçükken vardı hatırlıyorum da bi suret olarak görmezdim yani biri varmış gibi oyunlar oynardım:) Allahım nolur kızım böyle şeyler yapmasın ya 4 kitabın 4’ünü de eve alırım o derece😂😂
lalbg SevgiSelim14 korkmak mı? Sadece korkmakla mı kalmış😂 babaannem hep derdi ki sabah ezanı okunurken şeytan ve şeytani varlıklar kaçarmış derdi. O nasıl bende yer ettiyse sabah ezanı okunurken bi süre gözlerimi kapatıyorum hala yapıyorum bunu. Bir de küçükken sabah ezanı okunurken trajikomik bi olay yaşamıştım ondan da kaynaklı olabilir😂 dediğim gibi kızım öyle bi şey yapsa çok afedersin ama gerçekten içime doğru mıçarım😂😂
Dilaylaa SevgiSelim14 kızım iki yaşından önce konuşmaya başladı yani konuşması çok iyidir , o dönem bak ablada yemek yiyor bak abla oturuyor bak abla dans ediyor diyip gösteriyordu ama kimse yok yani . Kim o diye soruyordum abla diyordu üzerinde ne var diyordum saçları sarı diyordu mesela. Pedagog normal dedi geçici olsa da hayali arkadaşları felan olabiliyormuş öyle bir şeymis . Neyse ki sadece iki uc gün sürdü sonra bir sabah kalktı unuttu.
Dilaylaa lalbg hahaha kahkaha atıyorum şuan 😂😂😂 keşke kitaplar ile olsa hiçbir şey yapamıyorsun maalesef gündüz neyse de gece sıkıntı yani birde yaşadığım yer sağolsun her gün kasvetli yağmurlu havası var 😅 ama inan o korkudan daha cok çocuğun için korkuyorsun bir hafta uyuyamadım kurdum da kurdum
Norveckizi Pikapikapikacuuu benimki gülmenin ardından pırt yapmıyor ya Feryat figan ağlayarak pirtliyoruz biz
Minikprensesinannesi892 lalbg yaa cok tatlisiniz ya valla siz beni guldurdunuz Allah da sizi guldursun 🥰🥰🥰
lalbg Dilaylaa kızım 2 yaşına girmek üzere umarım böyle şeyler yapmaz nolur yapmasın:) hem beni korkutmasın hem de telaşa düşürmesin nolur Allahım ne dersen yaparım nolur😂😂 kuzenimin kızında da aynı şeyi yaşadık sizinkiyle. Bi ablası varmış oyun oynuyomuş. Bi kez annem koltuğa oturunca kendini yerden yere atmıştı arkadaşımın üzerine oturdun diye😂 bi süre görmemeyi tercih etmiştim😂😂
lalbg Dilaylaa hahdhshshd😂😂 başkasının çocuğu olunca yapabiliyosun da kendi çocuğun olunca nasıl yaparsın bilemedim:) babasına bi şey demeden bırakıp evden bi süre uzaklaşmak en iyisi😂😂
Dilaylaa lalbg benim için o seçenek daha kötü , benimki çocuk hapşırsa hasta oldu sanıyor 😅 ama tâbi sen yapabiliyorsan en iyisi 😅
lalbg Dilaylaa 😂😂 eşim korkmaz en azından da hemen bildiği tüm duaları okur kuranı hatmedebilir😂 shdhshsh ya büyüdükçe daha nelerle karşılaşıcaz acaba😂🤦🏻♀️