Serp-n-il 4700 alt sınır dedi doktorum bizimki de 4500 civarı çıktı kilosu biraz az dedi bozuldum üzüldüm yani alt sınırın da altındaydı..beyin gelişimi açısından bu aylarda kilo alırsa iyi olur vs dedi ama görüntü olarak öyle kilosuz cılıZ da durmuyor iyi görünüyor gibi ama anlamadım sıklaştırdım bugün öğününü..
Eslemdemr0308 sizin kilolu olunca çabuk toparlamıştır ayda 1 kilo almış sanırım daha düşük kiloda olsaydı hemen hemen aynı gibi olurdu sanırım ama akşam 7 de yatıp mı gece 1 de kalkıyor ? Neredeyse 6 saat uyuyor 2 aylık bebek için biraz fazla gibi ben artık 3-3,5 saate bir kaldırmayı düşünüyorum önce 4 saat bekliyordum..