Kubrayagmuur Merhabalar , benim 30 güne kadar lekelenmelerim devam etmişti daha sonra loşi akıntım olmuştu ve 40ımda bitmişti . 3 ay rengli olmadım daha sonrasında düzenli her ay renglim başladı emzirmeme rağmen . Sizin doğum yapalı bir kaç ay olmuş, normal değil gibi gözüküyor. Dilerseniz kadın doğum doktorunuza bir danışın .