Piiiiiinaar bebeğim 7.5 aylık 40’ından beri neredeyse aksatmadan 10 günde 1 gidiyoruz, 15 gün önce tatildeydik, bıraksak yüzücekti hiç korkmadı, çekinmedi spa sayesinde. Neyse ilk başlarda boy uzamasına doktor bile inanamayıp hep iki kere ölçtü gerçekten boyunu acayip uzattı, sırt gelişimide çok iyi oldu resmen bir hafta içinde desteksiz oturmaya başladı biz çok faydasını görüyoruz yaşına kadar da devam edicez, doğru bi şey yapmışsınız bence