Oğlum idrar yolu enfeksiyonu olmuş aynı zamanda suan diş çıkarıyor ve 3 gündür cok kötü atesı oluyor gecelerı 39 buluyor hastaneye götürdük hıxbısey yapmadılar sadece ıdrar ve karın grafıgı cekıp yolladılar ates ıcınde ılık duş aldırın dedıler. Sureklı duş aldırmaktan yavrum ıyıce hasta olucak . Basına idrar yolu enfeksıyon gelen varmı sız ne yaptınız nasıl gecırdınız lütfen akıl verın . Bu arada antıbıyotık verdiler bide . Atesıne ne iyi gelır nolur yardımm