Rumuz_13 Kızlar bebeğim 2 ay 28 günlük 3.ay kontorlünde 760 gram almış kendi dr umuza attığımızda kilo alımı az dedi 🤦🏻
hilalhanim Rumuz_13 Allah Allah bize her kontrolde dr bebekler ayda 500gram üzeri alır normal bu diyor. Hatta ay ilerdikçe alımda yavaşlar diye biliyorum. Doğum kilosuna göre demiş olabilir mi?
bidemir Rumuz_13 bu aylarda tam olarak 1 kilo alması beklenir bebeklerin . Hep bir kilo olarak devam etmiştik . 200 gr eksik almış gözüküyor
Dondurmalikahve Rumuz_13 Yanlış bilgi vermişler 600 gr altına düşmesi yeter. Şuan kaç kg zaten 4 ayda kilo alımı düşecek 4. ayda 1 kg almasını beklemeyin.