27 aylığız. Sabahları bezi kuru kalkıyoduk. Bez takınca rahatsız oluyodu ve her iş kaka yapımında haber verıyodu. Bu sekılde genel hazırlıkları yapıp durumu anlatıp yarından sonra bez takmıcagımızı anlattım guzelce. Ilk gun tabıkı hep kacırdı asla tepkı gostermedık. Ikıncı gun kacırmadı fakat tuvalete de yapmadı. Ikıncı gun her cısı kakası geldıgınde haber verdı ama tuvalete goturdugumuzde yapmadı. Ucuncu gun çişi geldiğinde tutmaya basladı saatlerce çiş tutuyo şuan ve artık tutamayacagı zaman çok şıkıştığında titreyerek korkarak altına kaçırıyo. Bugun dorduncu gun ve çişi geldiğinde aşırı korkuyla tepki veriyo ne yapmam lazım yardım edin.