MinikMucizemNil bıçak gibi keseceksin valla.Ben 10 aylık ayirdim şu an 11 ay 10 günlük.İlk gece çok zordu neredeyse alıp getirecektim.Eşim zor ikna etti iyi ki almamışim.Benim eşim de vardiyali çalısıyor.Sesten uyanıyordu.Odalar yanyana yerde yatırıyorum ben.Nefes sesini bile duyuyorsun zaten.Çok ağlayınca yine yanina gidiyorum tabi.