Selam kızlar,
bi bebek her şeyi kendi bireysel çabası ile yaparken neden yürümeyi kendi başına istemez ki☹️
kendi çocuk doktorumuz var gelişiminde vs bi sıkıntı yok yürür dedi geçen gittiğimizde. çok şükür
Aranızda var mı bebeği bu şekilde olup birden yürüme aşkı gelen🤣