Adababy Angel_A bende mevlit yaptım herkes para getirdi çok daha iyi oldu benim için az çok bişey olmaz durumun varsa 100 götür yoksa 50 olur
delirmeceler Angel_A 50 tlye takım elbise olmuyor malesef ya siz takım alın yada 200 tl götürün derim ben