Bebeklerimizde aşağıdaki kabarcıklar çıktı. Doktora sordum sinek ısırığı dedi ama değil 3 günde sinek ısırığı kalmaz hem de yayılmaya devam ediyor. Birbirleriyle temaslı oldukları için bence bulaşıcı bir şey bu. Bilen var mı? Alerji de olamaz çünkü farklı gıdaları verdik ve hep yedikleri şeydi yeni bir şey denemedik

