Betul-08 Sfybsfyb Her zaman emer canım çünkü emme refleksinden kaynaklı her elini emmesi aç olduğu anlamına gelmez 2-3 saatte bir emziriyorsan yeterli
Deniz06 Sfybsfyb bunu ben de merak ediyordum. Benim de bebeğim iki buçuk aylık. Düşün emziriyorum güzel emiyor. Ana kucağına bırakıyorum elini emiyor 😂 strese soktu beni minik yaramaz. Uykusu geldiği zaman gözlerini ovuşturmaya başladı ama. Ben daha önce uygulamadan okumuştum galiba. Ellerini keşfetmeye başladığı için ve emme refleksi olduğu için emiyormuş. Bi eliyle diğer elini tutuyor ve ağzına götürüyor 😂 hatta geçenlerde süt sağmıştım biberonla veriyordum. Biberonun ucuyla bir parmağı ağzının içindeydi düşün 😂😂
Sfybsfyb Deniz06 yaaa kıyamam 🥰 gözlerini ovuşturması bizimkindede başladı hatta burnunu da ovuşturuyor gözüde kızarmaya başladı
Haffuse Ellerini kesfediyor daha da o el agizdan cikmayacak😆 Once kesif, sonra dis😁 Cisli bezini kontrol ederek anlayabilirsin anca yeteri kadar beslendigini🤗
Sfybsfyb Haffuse ben 1 ay emziremediğim için emme doyma konusunds çok yıprandım yeni yeni emmeye başladı acaba doymuyor mu diye endişeleniyordım😔
Mrysmg Sfybsfyb yok yok ki emmeyi seviyor zaten bebekler en iyi bildikleri şey o. Benim kızımda aynı 20 gündür felan sürekli emmek istiyordu yarim saatte bir felan. O kadar çok emiyordu ki her an kusuyordu şimdi emzik veriyorum açlıktan ağladığı zaman ağlama şeklinden belli oluyor zaten
Deniz06 Sfybsfyb bebekten bebeğe değişir bu. Mesela benim bebeğim de acıktığı zaman tam ağlamıyor da böyle mırıl mırıldanıyor. Sen de iyi gözlemlersen elbet bulursun. @Mrysmg
Mrysmg Deniz06 elbette değişir benim vurguladığım elini her ağzına götürmesi acıktığı anlamına gelmemesi 🌸