Sfybsfyb Gazını çıkarırken ya da yatarken bu şekilde neden kusuyor üşüttüğü içinmi fazla geldiği için mi doktor kontrolüne daha zamanımız var o yüzden sizlere soruyorum ilginize teşekkür ederim
Benimdunyamm Sfybsfyb benim bebeğimde öyle kusuyor o normalmiş fazlasını cikartiyormus hatta iyiymiş sütun yağını alıp torunu atiyor dedi annem kilo alımı iui olur dedi kusmuk ekşi kokmadigi sürece sıkıntı yok
Sfybsfyb Benimdunyamm he yok ekşi kokmuyor canım yani sürümle doyuyor ve sütüm kaliteli midir bizimkilerde tam tersi bana sütün ekşiyor diyor
biryavuzkusu Sfybsfyb yok hatta kayınvalidem sütün yarıyor diyor öyle kusunca. Yararlı besinleri alıp gerisini kusuyor.