Asli_aydin001 ben de ilk aylarda içmiştim ama sırf rezene değil karışık caydi anne sütü yapan, bebegimi de mal(!) falan yapmadı. Rezene başka etkileri dolayısıyla onerilmiyor, süt arttırmaya da kanıtlanmış bir etkisi yokmuş. Ben bıraktım o yüzden, çok şükür sütümde azalma olmadı. Süt için bol su, uyku ve sık sık emzirme en etkili yöntemlerdir. Rezene yerine onları öneririm.