Birbebekkkbircicek Sinek ısırdı diyor da 30 tane vardır kabarık kurdesen bu diyorum inanmıyor, Sinem ısırığı 3 gun sürer mi? Ve sinek ısırdıktan yarım gün sonra mı kaşınır
Mariposa Birbebekkkbircicek bisey ısırmış olabilir, bit/pire vb.. kurdesen genelde büyük şişlikler ve yayılmış kızarıklık halinde oluyor
Birbebekkkbircicek Asyaayaz1 hamileyken ben döktüm hem de ne fena acillik derecesınde yanık giydim yanına gelmedi uyudu gece ben de beddua ettim sen de de olsun diye tuttu işte
Sevilay_ Esra_Deva 1 aydır çekiyorum bir post paylaştım kimse görmemiş. Doktora fidiyorum alerji ilacı veriyorlar fakat hiçbir işe yaramadı. Sabah bi uyanıyorum heryerimde çıkmış ve dudağım çok fazla şişmişti acile gittik serumla kendime geldim bunun başka tedavisi yok mu bilen var mı lütfen yazsın. Sizede çok geçmiş olsun:(
Esra_Deva Birbebekkkbircicek İstanbulda asya kaplanı sivrisineği salgını var. Özellikle yağmur sonrası taşkınlar bunu çok tetikledi. Isırdığı yer inanılmaz bir ödem oluyor ve antibiyotik tedavisi gerekiyor. O yüzden sordum nerede yaşıyorsunuz diye geçmiş olsun
Birbebekkkbircicek Sevilay_ ben de oldu canım hamileydim 2 ay ilaçlar fayda etmedi çok kötü oldum sonra ilaç fayda etti. Cpk kötüyse xoloir diye aşı tedavısı var ben hamıleyım dıye yapmadılar cok gecmış olsun
AngelMotherr Esra_Deva İstanbulda asya kaplanı sivrisineği salgını var. Tövbe estağfurullah vallahi kıyamet kapıda
Sevilay_ Birbebekkkbircicek şuan onu içiyorum sabah 2 akşam 2 şeklinde ama sabah uyandığımda yine her yerim aynı kabarıklık gözümde , yanağımda bile var iy hissetmiyorum kendimi artık
Esra_Deva Momonlyn bende işim gereği öğrendim. İlaçlama firmasının verdiği bilgiler bunlar ne yazıkki. Ancak ısırıklara birebir şahidim çok fena.