8 aylık 7.dişi çıkıyo sürekli beni ısırıyor elimi geçen dişi geçti etime çok keskin ama başkalarınıda ısıracak diye korkuyorum bende bazen çok acıtınca ne yapcamı bilmiyorum nasıl unutacak bunu kendiliğinden geçermi bu alışkanlığı genelde beni ısırıyor babasına babannesine çok yapmıyor?? Bebeği böyle ısıran varmı normalmidir?