Merhaba kızlar
9ay 30günlük kızım var artık bıktım dediğim yere geldim 2gün önce köyden geldik dağa valizleri yerleştiremedim tam çıkarıyorum hepsini kızım ayağıma dolanıyor sürekli ağlıyor abisi de var oda 2yaşında onla oynuyor kızım sürekli paçama yapışık anca ağlıyor kucağıma alıyorum susuyor bunu huy edindi artık aylardır bi iş yapamıyorum herşey heryerden mutfak duruyor banyo yıkanacak yerlerde köyden gelen kıyafetle var poşetleri oğlum dağıtmış evi gördükçe piskolojim bozuluyor gelmek istemiyorum sizin bu ayda olan bebeklerinizde böyle artık yeter diye bağırdım bugün sinirden ellerim ayaklarım titriyor sinirden ev dağınık kalsın önemli de değil neye bu kadar ağlıyor oğlum da hiç bu kadar zorlanmadım
Dün eşim gelin dışarda yiyelim dedi restoranda asla durmadı sürekli ağlıyor bebek arabasından kendini atıyor arabaya bindik hemen arabada kendini atıyor sağa sola kucakta durmuyor