Melda44 ben de mama ile besliyorum 3 aya kadar meme mama beraber gitti. Sonra mama kolayina geldi galiba memeyi reddetti oyle olunca sütüm kesildi bir daha emziremedim. Gerçekten dünyanın en guzel hissi olabilir emzirmek ve bir bebek icin en iyi besin anne sutu olabilir ama olmuyorsa da karalar baglamaya gerek yok. Benim annem de beni mama ile buyutmus cok şükür saglikli bir kadinim 🥰 ustelik 36 yasindayim o zamanin mamalari ile simdinin mamalari arasinda daglar kadar fark vardir eminim. Kendini eksik hissetme sakin elinden geleni yapıyorsun önemli olan bebegini sevip sevgiyle beslemen, mama olmus meme olmus fark etmez onun sana ve sevgine ihtiyacı var ❤️ Kendini uzersen bebis bunu hisseder o da uzulur annesi o yüzden kendini sev bebegini sev memelerini de sev konus onlarla bebegime sut yapin diye 😍 imkanin varsa bir emzirme danismanindan danismanlik da alabilirsin naçizane tavsiyem ❤️