Gece hiçbir şey yoktu uyudum sabah uyandim göğsüm sızlıyor bende süt dolmuş ondan sanırım diye düşündüm önemsemedim öğlene doğru git gide acı artmaya başladı aynadan baktım ki göğus ucumun biraz altında derim soyulmuş geçer herhalde sürtünme oldu diyr düşünürken akşama doğru yanmış gibi oldu derim baya soyuldu kıpkırmızı oldu sanki kaynar su dökülmüş yanmış gibi durduk yere bu neden olmuş olabilir hiçbir sebebi yok ☹️