Kızlar benim saframda çamur varmış o da bi anda sarılık yaptı 1 hafta hastanede yattım bebeğim 6,5 aylık beni emiyordu kesmek zorunda kaldık mamaya başladı ve annemgil baktı kız kardeşimle şimdi hastaneden çıktım oğlum onlara alışmış çok güzel birşey ama beni unutmuş üzülüyorum gözü hep annemgilde gelsinler diye ikimiz yatakta yatıyoruz kapıya bakıyo gelip alsınlar diye yani her hareketiyle belli ediyor ne yapcam böyle zoruma gidiyor ben hiç bırakmadım hep kendim ilgilendim şimdi bi anda beni bu kadar unutması koyuyor 🥺 salı günü de ameliyat olucam safradan. 1 gün sonra emzirmeye başlıcam inşallah tekrardan bana sevgisi artar çok seviyorum oğlumu 💗