sarmaliklahana Mirac21mom ver eline jüüüp yap de bir süre sonra kendi cekıyor 😄 benım kzıım öle yaptı ama ben gece verdim 1 yasına girecek 4 gün sonra yeni verdim eline jüüüp yap kızım deidm önce oynadı oynadı sonra bir anda cekti yüzüme bakıo birde 😄 aaaaa su mu geldi tamam artık ondan iç dedim alıstı hemen
eylul19 Mirac21mom 8 aylıkken kullanmaya basladık bız.bır ıkı denemeden sonra algıladı nası ıcmesı gerektıgını .ve daha cok su ıcmeye basladı .plastık pıpetlerle denıyenler var öyle alısıyormusşar.karsısında sızde cekıp öyle gosterebılırsınız.herseyı anında kapıyor coxuklar
DiDoCe Mirac21mom Ben hala aventin klasik suluğunu kullanıyorum 14 aylık pipetliyemi geçmek gerekiyor ?
MinnakvLiva Eline ver kendisi öğreniyor bende öyle yaptım aynı gün öğrendi kurcalaya kurcalaya baktım ağzına götürmüş çekiyo
Esins 9 aylıkken öğrettim kızıma 3 günü buldu bulmadı şimdi 1 yaşında kolay öğreniyorlar ben ilk normal pipetle suyu parmağımla tutup ağzına döküyordum sonra pipetli suluğunu veriyorum öyle öyle öğrendi İnternete de videoları var
Mirac21mom Mirac21mom DiDoCe ben biberondan sonra pipetli alıştırma bardağına geçiliyor diye biliyorum
Denizzz88 Mirac21mom biraz erken olabilir daha oğlum 12 aylıkken pipetten içmeye başladı ben hiçbişey yapmadım kendi kendine çekti içti bir iki yapıştan sonra kavradı mantığı
Y-A-Annesi Mirac21mom benimki de 8 ay 7 günlük geçsem içer mi ki. O kadar gerekli bir şey mi almasam ne olur direkt bardaktan icirmeyi ogretsem ne olur ki 😒
Mirac21mom Y-A-Annesi Y-A-Annesi bardak için küçük bence çok fazla biberon kullanmamışsa önermiyorlar
Ata-sMom58 Benim oğlum 6.5aylıkken öğrendi 😄pipeti çıkarıp içine su alıp ağzına bıraktım. İçinden su geldiğini anladı bi süre sonra. Gündüzleri hep pipetli kullanıyor. Gece emmeli olanla veriyorum suyu.