Memeyi bıraktık iki ay oldu bir aydır her gece uyanmaya başladı su su 6 biberon su içiyoruz sabaha kadar ne üstü kalıyor ne yatağı hem ıslatıyor küçük biberon de değil 250 ml bı dikişte içiyor süte de alistiramadim doyurup güzelce yatırıyorum ama yok sudan vazgeçmiyor bu kadar içmesi normal mi acaba gunduz içtiğini saymıyorum bile