Bngl_eylul ayy canim sorma bu mamayi bize doktor onerdi alerjisi yok ama kilo alsin diye verdi inan tam 1 ay kullandim evet biraz kilo aldi ama cocugumu meger mahvetmisim ayni kina rengi kaka 2 gune bir yapiyordu biraz pek biraz sulu gibi neden boyle kaka yapiyor diye soruncada doktoruma disten deyip cikiyordu nezamana kadar surecek bu renk kaka diyordum 6 aya kadar surer diyordu meger o mamadanmis alerjisi yoksa verme derim inan bende 1 hafta oldu birakali artik yeter dedim huzursuzduda zaten inan anne sutune hic yakin bir mama degil anne sutune en yakin mamalardan birisi evolvia cunku bebegim anne sutu alirken hep sari kaka yapardi evolvia kullandim yine sariya dondu kakasi hipp i oneriyorlar ama bizde gaz yapti diger mamalarida kullanmadim tabi nasillar bilmiyorum ama yesil kina gibi kaka o mamanin cocuga yaramadiginin belirtisiymis oyle okumustum yinede sen bilirsin aynisini yasadigim icin yazdim emin ol mamadan o yesil kina gb kaka.