Leylaa_ bizde de var hacamat genellikle soğuk algınlığında bi ili bardak atarız cidden de iyi gelir ancak neşterle kesik yapmayız evde olduğu için sizin posttan sonra araştırdım ki 5000 yıl öncesine dayanan şimdiki bir akapunktur yöntemi kötü enerji nazar vs iyi gelirmiş düzenli yaptırmada ancak aklıma takılan bebeklere de yaptıranlar varmış çok şaşırdım zararı yok mu ya da kesik atıyorlar mı bebeklere de