Busraaslan Kızlar oğlum 1 yaşında 2 gündür ateşi çıkıyor ve ishal , doktora götürdüm kan sonuçları vs temiz probiyotik önerdi ağrı kesici ateş düşürücü ver dedi sizin başınıza geldi mi ? İshali nasıl geçirdiniz önerisi olan var mı
esos93 Busraaslan benimkide 2 gündür ayni öyle canim dr bana da aynılarını söyledi zinco sürüp verdi o kadar ama ateşi hala çıkıyor bakalim ne olacak pazt de sünnetimiz vardi 1 yaşında benimkide
Busraaslan esos93 Allah yardımcınız olsun bizede probiyotik verdi muz falan yediriyorum bir de başka birşey gelmiyor elimden gece limonlu çorap giydirdim ateşi için
esos93 Busraaslan aynen bende muz patates felan yedirmeye çalışıyorum iştahıda cok azaldı zaten rabbim başka dert vermesin geçer inşaallah