Sinemince harfi harfine aynıyız su yazdiklarinizin,eşimle nöbetleşe yapıyoruz sağolsun yoksa mahvolurdum 🥺 deliksiz uyuyup işini yemeğini yapan annelere imrenir oldum sallamadan uyumuyr başında bekliyorum şuan mesela beş dk da bir dönüyor uyanıyor ama ben uyku eğitimine de inanmıyorum doktorum önermiyorum dedi zaten çocuğun benlik duygusunu yitiriyormus bildiğim kadarıyla çocuğu odada tek bırakıp cikiliyormus falan hem bana göre değil ben yapamam öyle hemde olumlu sonuçlanacağına inancım yok açıkçası bu arada 13 ayligiz hala devam ediyor bizim Allah yardımcımız olsun 🤷🏻♀️🤦🏻♀️