Kızlar o kadar strese girdim ki cocgum acaba otizim mi diye 27 aylık anne ,baba , hayvanların seslerini ambulansın sesini trenin cuf cuf dediğini söylüyor ama mesala bir ay önce dayı annane filan diyordu bunları unuttu şimdi dayisina amca diyor. Ondan biraz büyük cocuklar ve bı kaç kişi hariç insanları sevmiyor asla kendini sevdirmiyor sürekli herşeyi ağlayarak yaptırıyor , işaret parmağıyla göstermek yok ne isterse elimden tutup oraya götürüyor . Bir tek evinde mutlu , parka filan gidince azcik oynuyor bı daha hep koşturuyor , koştururken mutlu bı tek . Bı yere bağlı oynayamiyor sürekli gezicek hareket edicek . Kreşe bı gün bıraktım çok güzel oynamış sevmiş orasını ama kronik rahatsızlığı olduğu için veremiyorum. Baba in in gitti filan diyor ama kelimeleri 20-30 u geçmez . Ve insanlara karşı agresifligi beni çok korkutuyor