Laden Merhaba tatlı kızlar🥰 Birkaç parça ürün satacağım ama fiyatlarına birlikte karar verelim olur mu?🥰 Astronotu bir kez giydirmiştim. Haki mont bir sezon giyildi. Bodylerin biri etiketli diğerinin etiketi yok ama hiç giyilmedi. Diğer ürünleride bir iki kez anca giydirdim🌺
1ana_2evlat Laden Merhaba. Bizler satış yapınca fiyat belirtmek zorundasınız deniyordu siz moderatör olduğunuz için mi size gerek yok acaba?
Esrasilgu Laden hayırlı satışlar bebeğim kız olsaydı hepsini alırdım kaçırmazdım kesinlikle cok güzeller alana hayırlı olsun😇
Leylaa_ Laden Siz bir fiyat söyleyin yanı siz biliyorsunuz ne kadar giydi montun durumu nasıl Ne kadarsa aldınız ?
Laden Leylaa_ 100 lira uygun mudur size? Hiçbir sorunu yok birkaç ay giyildi zaten. Tabi kış vakti pek dışarıda çıkamadık☺️