Boncuk-anne Merhaba anneler kış yaklaşırken 20 aylık oğlum için balık yağı ,vitamin vs kullanmak istiyorum. Kullanan ve markasından memnun olanlar öneri yapabilir misiniz ? Ürünlerde genelde 4 yaş yada 3 yaş yazıyor en alt yaş olarak
Ecoo 1 hafda önce möllers basladim 1 gün duruyoruz bir gün veriyorum bir cay kasigi simdilik memnun kaldim hatta oglumda kabizlik sorunu vardi onu cözdü yani..