23yagiz 3.5 aylık bebeğim emmiyor memeyi almıyor bile doktor çok az kilo alımı bu ay 320 gram almış dedi 1 hafta sonra yine gel test yapalım dedi birşey varmıdır acaba çok korkuyorum…
NevinM 23yagiz merhaba canım benim oğluşum da bir yudum bile emmedi hep mama ile ilerledik kilo alımıda en fazla bir ayda 700 küsürlerde oldu en az da 250 400 arası tahlillerimizde hep temiz çıktı şuanda bile beslenmesi gayet güzel ama kilo alımı aynı şekilde ilerliyor doktor genetik olduğunu söyledi O yüzden korkma canım inşallah birşey yoktur tabi kontrollerini yine de ihmal etme
Rika 23yagiz kansizlik var mi diye bakar ya da vitamin eksikligi. Endiselenmeyin mama verir ilave olarak
Nurzenkin03 Benim kızım 7 buçuk aylık prematüre olarak doğduk.Boy uzun lakin kilo alımı çok yavaş, doktoru test yapalım dedi ve hiçbir şeyi çıkmadı ve gayet sağlıklı.Cok takılma kiloya keyfi yerinde olsun,sağlıklı olsun yeter canım .😊
Rika Nurzenkin03 hangi mamayi denediniz ne kadar verdiniz onemli. Mamalarin icinde vitaminler var cunku emzirirken bazen saglikli beslenemiyoruz