Gzd_erclk Biz hepimiz kullanmışız yürüteç hepimiz gayet sağlıklı yürüyoruz çok şükür. O yüzden ben alma taraftarıyım hatta yürümesini de hızlandırdığını düşünüyorum. Sadece kaçıncı ayda oturtmalıyım en doğru zaman hangi zaman merak ediyorum 🙏🏻
sadeturkvatandasi Gzd_erclk artık ellerinizden tutup sürekli yürümek istediği zaman koyabilirsiniz. Öncesinde rahat etmek için koyanlar var ama ben taraftar değilim 8 aylıkken kendini dik tutup adım atmaya çalışırken koydum her gün toplamda yarım saati geçmeyecek şekilde.
lceLady Gzd_erclk 5 aylıktı koydum. Yemek yaparken binerdi hem o eglenir hemde işimi görürdüm 7.ayda tamamen bıraktım. Cunku ayaga kalkmaya baslamıstı. Engellesin istemedim.11. Ayda yürüdü
Laren Gzd_erclk Biz 6 aylıkken kullanmaya başladık 9. ayda kendisi inmeye başladı direkt kaldırdım. Erken sıraladı, tutundu kalktı ama hala kendi yürüyemiyor 1 yaş 20 günlük falan. Yürüteçten dolayı olduğunu düşünmüyorum cesaret edemiyor elini bırakmaya
Gulsahek lceLady 7 aylıktı. Ama uzun süreli oturtmadım. İşim varsa koydum 10-15 geçmez. Ben karşı değilim yürüteçe ama kontrollü kullandığınız sürece bişey olmaz. Mesela tek bırakmam çünkü düşme riski var. Kaç kere yürüteçten aşağı doğru kendini sarkıtırken gördüm. Ağırlıkla allah korusun devrilenibilir. Bu önlemler alındığı sürece kısa süreli oturtabilirsin bence :)
lceLady Gzd_erclk Evet tam 5 aylıkta. Yemek yapıcagom zaman rahat bırakmazdı cunkı paçama yapısırdı 😀Mutfakta yanımda dururdu veya holde halıları kaldırırdım o binerdi yada yerleri sileceğim zaman binerdi. Onun harici bindirmedim. Amacım zaten onu oyalamakti. Emeklemeye baslayinca tutmak zor oluyor
123_azra Febrarss 4 bucuk aylıkken basladım 8 aylıkken oturmadı cunku tutunup yurumeye basladı bence yurumeye hızlandırıyor