Dun gece basladim yatir kalk yontemiyle kizim saat basi kalkiyordu sallanarak emerek bile zor uyutuyordum dayanamadik ikimizde
İlk gece uykusu korktugum kadar zor olmadi 20 dk da uyudu rutinlerini yaptiktan sonra yataga koydum kalkti yatirdim kalkti yatirdim kucagima almadan aglamanin siddeti artinca aldim optum sirtini sifazladim koydum yatakta durmadigi icin bacaklarini oksadim bazen pis pis yaptim ninni soyledim agladi ve uyudu 3 saat sonra emmeye uyandi emdikten sonra yataga koydum sallamadan uyudu asil zor olan gece kalkmasiydi 4 gibi kalkti emdi ve 1 saat uyumadi daha siddetli agliyordu aliskanlik olmustu geceleri 1 saat uyumaz oyun oynardik 1 saattin sonunda uyudu ve 7 ye 10 kala uyandi simdi gunduz uykusuna gectik artik iki uyku yapiyoruz uyanik kalma suremiz uzadi gunduzleri de normalde 40 dk sonra uyanir sallayarak 1 saate tamamlardim bu sefer 10 dk da gecti uykuya bakalim ne kadar uyuyacak.
Bebegim gercekten icli icli aglarken dayanmasi zor oluyor ama yaninda olmak kucaga alip opmek bana da ona da iyi geldi elimi uzerinden cekmedim aglarken basini oksadim kollarini sirtini bu da bir desdek suan bu kadarina ihtiyaci oldugunu dusunuyorum sonralari onu da azalticam burda bir arkadas tavsiye vermisti inslh alisir gunduz cok mutluydu aramiz iyiydi kalktigi gibi emzirdim optum kokladim zaten kizimin ilk sinavi annesinin karnindan dunyaya gelmesi diye dusunuyorum alistigi ortamdan bi anda bilmedigi yere geliyor
2.cisi bize bagimli olmadan uyumasi olacak
3.ise galiba memeyi birakirken yasayacagiz bunlar bir bebegin daha dogarken hayatın gerceklerini ogrenmesinin bir parcasi.
Sevildigini guvende oldugunu hissettirip ayni zamanda kendi basina idare etmeyi basarmasini saglamayi aci cekmesini ogretmeyi bilmesini mutlulugi yanlizligi kalabalikta ne yapabilecegini ogretmek gercekten zor ve cok ince bir cizgi diye dusunuyorum.kizimin guclu kendi isini kendi goren uzuntuleriyle basa cikmayi bilem biri olsun istiyorum her zaman yaninda olamayacagim belki gozum arkada kalsin istemiyorum inslh bu uyku isini saglikla atlariz 🙏🏼