sinemmm58 mamitime benimki kendi bıraktı hamile olduğum için ama sabr taşını deneyebilirsiniz araştırdığımda en çok onu duymuştum aktarlarda satılıyormuş
Hilalay45 sinemmm58 ben de hamileyim 20 aylık kızım var ama nasıl olacak bilmiyorum bu iş. Kendi kendine mi bıraktı sizinki? Hamileliğin kaçıncı ayında bıraktı ? Doktor tadı acır kendi bırakır de 2./3. Ay gibi ama 11.haftadayım tam gaz devam emmeye
mamitime sinemmm58 19 ay erken mi acaba ya dişleri çıkana kadar emzirmek istiyodum ama artık çok çok yorucu bi hale geldi kararsız kaldım
sinemmm58 Hilalay45 6 aylık hamileydim yani 19 aylıktı kızımda kendi kendine bıraktı bende 6. Ayıma kadar emzirmeye devam ettim
mamitime sinemmm58 benimkinin de kilosu filan baya iyi ozaman bi deniyeyim bende bakalım inşallah başarılı oluruz
MerveKayraTugra Ben önce azaltarak kesmek istedim. Gece kalkıp sabaha kadar ağladı. En sonunda sabır taşı denedim. İlk günden yaklaşmadı.
Merlinlin MerveKayraTugra emerek mi uyuyordu peki? Benimki emerek uyuyor öğlen uykusuna nasıl uyuturum bilemediğimden kesemiyorum sütten. 20 aylık sabır taşı denemek istiyorum ama korkuyorum
MerveKayraTugra @Leyla6327 merhabalar etkisi kesinlikle çok. Çokta faydasını gördüm. Islatıp göğsünüze sürüyorsunuz. Kötü bir koku oluşuyor. Bebeğiniz Yaklaşmıyor. @Merlinlin evet hemde çok düşkündü. Bide ben 2.5 yıl emzirdim.