Arkadaşlar 9 aylık kızım ek gıdaya kadar iyi kilo alıyordu ama yavaşladı artık çünkü bir şey yemiyor. Diş çıkabilir ama hiç yememesi normal mi? Yese bile en fazla blw ile yiyor yani kendisi eline alıp yiyecek. Çorba, yoğurt, püre vs yediremiyorum ben verince yemiyor. Kendisi de en fazla katı şeyleri eline alıp emiyor fazla yiyemiyor ne yapmalıyım?