Happymamii Kızlar 15 günlük olduk bugün sarılığımız var hala kaynanam diyor ki bir çay kaşığı şekerli su ver hiç bişeyi kalmaz bende çıkıştım biraz midesi ne ki şekerli su vermem dedim bazende gazı oluyor 1 çay kaşığı rezene çayı ver hemen geçer diyor bu kaynanamın söyledikleri normal mi? Yoksa bana mı sadece anormal geliyor
Elifbeyzam Happymamii Allah aşkına hadi su dese bir nebzede şekerli su nedir daha el kadar bebeğe ya anne sütü yada mama varken zaten onaların içinde de şu var sen dinleme he he de gec
src414141 Happymamii şekerli su konusunda aynı kaynanam, takmışlar bir şekerli suya verme kardeşim şeker o ayda bir bebek için çok zararlı bende sırf vermemek için kavga ettim kaynamla oğlum doğduğunda zorla bir kaşık verdi sarılığı falanda geçmedi baktım yine hazırlıyor verecek aldım çocuğu kucağıma uyandırdım kocamı kalk şu annene bişey söyle ben o şeyi çocuğuma vermicem boşuna hazırlamasın dedim
Olric11 Happymamii bilinen bir yanlışı düzeltmek isterim. Eğer bebeğinizde sarılık varsa, uzun süre emmemiş halsiz ve karnı aç ise hemen önce doktora ama evden çıkmadan da bir iki çay kaşığı şekerli su verilmelidir. Yeni doğanın kan şekeri bir anda düzerse beyinde küçük bir hasar bırakabilir. Tekrar söylüyorum sarılık var ise bebek uzunca süre aç kalmışsa kan şekerinini düşmemesi çok önemli o an verilebilir. Doktor tavsiyesidir
Happymamii src414141 bizde dün eşimle kavga ettik anneni başımdan al dedim 15 gündür şekerli su vercem diyip duruyor beni çıldırttı ya
src414141 Happymamii internette yazılar var şekerli suyun bebeğe zararlarını anlatan aç okuttur belki vaz geçer
Anesanne Olric11 hangi doktorun tavsiyesi acaba. Ben şekerli su verildiği için yoğun bakımda yatan bebek biliyorum ve hastanede çalışıyorum. Bu tavsiyeyi veren doktor kimdir hemen şikayetçi olucam adını verin
Olric11 Anesanne hüseyin ocak Kan şekeri düştü diye Epilepsi olan çocugumuz var ne çok biliyorsunuz uzun süre emmediği için kan şekeri düşüp beyinde baloncuk oluştu. Alın şikayet edin
Elfelf475 Happymamii rezene neyse de şekerli su safsata tamamen Sarılık bizde nerdeyse 1 ay sürdü hiçbir şey kullanmayın sadece emzirin. Doktorlar zaten topuzuna bakıp anlıyor. Topuk altı da avuç içinizden koyuysa işte o zaman hastaneye yatar. Evde tedavisi yok. Topuk altına her saat bakmanız yeter
Happymamii Elfelf475 çok ciddi bi sarılık yok sürekli emziriyorum fizyolojik bi sarılık dedi doktor 1-2 güne geçer dedi
Haffuse Valla o sekerli su husunda kaynanani cok suclama… Brnim kizim sarilik gecirdi, prof.doktor bana sekerli su ver dedi, bi sure verdim, baska doktor bunu duyunca sok oldu🥲
Fatmaaliyar Haffuse benim ablamın kızına da ver demişti doktor tabi tadı Ball gibi olmayacak varla yok arası
Elfelf475 Happymamii kesinlikle öyle Bir şeyler yapsanız da zamanla geçiyor. Sakın şeker falan vermeyin. Hatta mümkünse hiç tanışmasın şekerle. Vücuda yararı değil zararı olan bir şey
Minisinannesiii Happymamii benim oğlum emzik almazdı bi ara curk curk emmeye başladı şaşırdım bende meğerse kaynanam ben görmeden bal sürermiş emziğe çocuğumun yüzü 2 3 hafta boyunca sivilceli gezmişti daha 15 günlüktü sakin vermeyin
1prensmom Minisinannesiii balın 1 yaşına kadar verilmemesi gerektiğini duymuştum ama benim kaynanamda şekerli su vermişti bi çay kaşığı kadar bi sıkıntı yaşamadım o konuda kızmadım da hiç çünkü kolik demişlerdi ve aşırı ağlardı ilk üç ay zordu ve şekerli su verince sakinleşip uyuyordu ama ne kadar doğru orasını bilmem benim bebeğime bi yan etkisi olmadı aksine iyi geldiğini de düşünüyorum sarılığa iyi gelir mi orasını da bilemem tabi
Daenerys Minisinannesiii balla şeker aynı şey değil bu arada. İnsanlar yanılmasın. Bal 1 yaş öncesi çok tehlikeli içindeki bir maddeden dolayı, öldürebilir bile. Şeker gereksiz sadece. Yenidoğana da şekerli su verilir ama şerbet değildir o. Suya çok az şeker konur 1-2 çay kaşığı verilir. O yenidoğan sarılığını önler. Şekerli su verilmeye de devam edilmez. Anne sütü varsa süt yoksa mama verilir.
Uzaybaby Happymamii Canım senin gene iyi bi sıkıntı için içir demiş tedavi amaçlı (asla içirme)😂tabiki ama benim kaynanam oğlum 2 aylıkken doymuyo bu galiba şekerli yoğurt getireyim yedir dedi😂😂😂
Berilsmom13 Happymamii resmen lohusalığım geldi aklıma aynısını yaşadım insanın sinirlerini bozuyorlar benim kızımada habersiz vermişlerdi gazdan kıvrandı gazsız olan yavrum resmen
burjuvaanne Happymamii aslinda mantiklari şöyle ne kadar sivi tuketirse idrarla sarligi atmasi gerek diye soyliyor sekerli su verilmez ama orda yanlisi var bizde sariligimiz 12 lerden dusurduk ama ben oyle saatli degil surekli emzirdim hatta ilk zamanlar yarim gun tekli koltukdan kalkmadigimi biliyorum agzida temizlensin diye emzirdikden sonra bir kac damla kaynatilmis sogumus su veriyordum cok hizli gecti sonralari bu su miktari artti simdi 15 ayligi gecigiz su icmeyide cok sever ayrica hala emziriyorum insallah hemen gecer gecmis olsun 💐☺️🧿
FHKK Happymamii bebeğinizde sarılık varsa 1 tane hurmanın çekirdeğini çıkarıp sıcak suya koyun, onun suyunu sabah, öğlen, akşam 3er çay kaşığı verin. Biz böyle atlattık doktorumuz demişti ayrıca mavi ışık tedavisi gördük