Nurrab Kızım 38günlük emzirdikten sonra sürekli kusuyor anlamıyorum iyimi kotumu hazımsızlık problemi ola bilirmi ?Kimde boyle oldu naptınız çozum yolu olarak ?🥺Çok korkuyorum bişi olur diye :(
Sinoom Nurrab bebeğim fazlasını atardı öyle çok miktar da değil tabiki avuzda atıyordu , reflü yatağı alın bebeğinize doktora da götürün belki reflüsü de olabilir