Elciin kötü bi anne değilsin tabi ki , öyle olsan smdi bebeğin için endişelenmezsin. Bu sıkıntı sanırım hepimizde var şimdi bebeğim karşımda uyuyor . Bakıyorum üstünde 2 tane battaniye var kıyafetleri zaten kat kat .. acaba terlemiş mdir veya üşümüş müdür diye düşünmekten kafayı yicm. 1 kere öksürsün veya hapşırsın Aklıma kötü kötü şeyler geliyor hasta mı oldu diye düşünüyorum .kendimi suçluyorum Sonra düşünüyorum o daha Bebek hasta da olacak tabi ki doktorumun dediğine göre çocuklarının vücudunun mikrobada ihtiyacı var 😁👍🏻 Bağışıklığı nasıl güçlenecek yoksa dediii ve içim rahatladı . Sende rahat ol . Allah bebeklerimizin yanında inşallah. 🙏🏻🤲🏻