mira___ Dün okudum aile baya olay çıkarmış otopsi istememişler falan. Erkek tarafında üzüntü yok verin gidelim gibi şeyler yazılmış.. Allah kahretsin ya, aynı acıyı nefesi kesilip geberip gidene kadar yaşatmak lazım bu şerefsizlere.
Annesi nerdeymiş? Baba nerdeymiş? Nasıl bu kadar duyarsız olunur?
Pislikler.