Annis-ogul Vala yazik yüze yakın kaydetme yaptim bnm kaydetme 38 da kalmış. Kim yapmadiysa haram olsun .zaten üç kuruş için günlerce uğraşıyoruz. Uzun zamandır yapmıyordum zaten bi daha da asla yapmam