prensannesi5 Bebek emmeye başladığı an hemen süt geliyor mu yoksa bir kaç dk emdikten sonra mı geliyor benim bebeğim bayağı bi çekmesi lazım öyle geliyor bir kaç dk da bitiyor az mı demek bu sanki az gibi
KumsalDerya prensannesi5 tanzikli geliyor ilk hafta az geldi sonra tanzikli geliyor 2 aylık olduk halen öyle
yusufmertmom prensannesi5 birkaç dk sonra geliyor süt uyarılması gerektiği için zamanla emdikçe bu süre kısalıp hemen geliyor
boncukannesi123 prensannesi5 bunun için emzirmeden önce masaj yapın göğsünüze ki süt gelsin hemen ben öyle yapıyorum
rua_da_senhora_das_verdades prensannesi5 3.5 aylık bebek güzel emiyordur diye düşünüyorum 😊 kilo alımı vs de iyiyse. Süt konusunda hemen geliyor mu bilmiyorum.. bebeğime sormak lazım 🙈
gokcedeniz Tazyikli geliyor malesef resmen depresyon yaşıyorum bu yüzden çok canım sıkılıyor çözüm bulamıyorum bebeğimi emzirmek güzelken şimdi çok kötü hissettiğim bir durum ve sanırım 3.ay olana kadar böyle idare etmek zorundayız