Günaydın hanımlar bir şey sormak istiyorum size benim kızım 5,5 yaşında on 2 aydır hiçbir şekilde yemek yemiyor kahvaltı hiçbir şekilde yok Bir yumurta Bir bardak sütte geçiştiriyor akşam yemeklerini hiçbir şekilde yemiyor sürekli tokum iştahım yok midem bulanıyor falan diyor doktora götürdüm idrar tahlillerimiz tam kan tahlillerimizi yaptırdık ve hiçbir şekilde bir sıkıntımız çıkmadı iştah sıkıntımız var maalesef Bir de okula başlayacak bu aralar hastalık vesaire biliyorsunuz bahçe sistemini çok düşük hastalansın istemiyorum şimdi size bir sorum var trenç oldu Zühre ana macunları var dört çeşidi yeşil sarı mor Bir de kırmızı renk bu dört macundan hangisi daha etkili daha önce çocuklarınızda aldınız mı hangisi işlerle ilgili daha etkili tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim sipariş vermek istiyorum ama birçok çeşit var en etkili olanı istiyorum hem