Egeninannesiii22 Deterjanım organik, yumuşatıcı unıbaby, şampuan sebamed. Dün fark ettim bacak vs karı bölgesinde kuru döküntüler var. Sıcaktan dolayı nemlendirmiyodum isilik oluyo diye. Dün de fark ettim ki döküntüler var. Kuruluktan mıdır başka bi şey olabilir mi?
esos93 Egeninannesiii22 bi banyo yaptırıp nemlendirin bakalim geciyo gibiyse isiliktir benimki bez bölgesinde boyun bölgesinde oluyodu hergun muhakkak ılık duş aldırıyorum bazen iki kere nemlendirici sürünce biraz geçiyor gibi oluyodu ama sicaklayinca tekrarlıyor isilik bohle olur