Defnemm123 Bebivita iyi değil, glikoz şurubu var içerisinde. Doktorunuz sma tavsiye etmiş ama sma da çok fazla kabız yapıyor. Lifsiz bir mama ve kilo alımı hiç yok. Aptamil alın en iyi mama, besin değeri de yüksek güzel kilo aldırıyor. Bizim doktorumuz e gıda için 6 ayı bekletti.